Strefa tematycznaStrefa tematyczna
Strefa tematyczna
Dowiedz się więcej…
Menu back  

ClassFlow z prestiżową nagrodą Worlddidac Award 2016

ClassFlowNEWS_Oprogramowanie ClassFlow firmy Promethean zdobyło prestiżową nagrodę Worlddidac Award 2016.

W konkursie Worlddidac nagradza się produkty edukacyjne wysokiej jakości, wspierające w nowoczesny sposób procesy uczenia się. Przez ponad 30 lat, nagroda Worlddidac jest synonimem jakości w branży edukacyjnej, dzięki wysoce profesjonalnemu procesowi ocen.

Jury złożone z wybitnych szwajcarskich nauczycieli i ekspertów edukacyjnych o międzynarodowej renomie, przez pięć dni oceniało całą gamę produktów z Argentyny, Australii, Chin, Danii, Finlandii, Francji , Niemiec, Wielkiej Brytani, Indi, Korei Południowej i Szwajcarii.
Zgłoszone produkty przeszły kompleksowy, przejrzysty i czasochłonny proces analiz i testów. Oceniający nauczyciele koncentrowali się na praktycznym wykorzystaniu materiałów dydaktycznych, natomiast panel ekspertów edukacyjnych przeglądał prezentacje firm zgłaszających swoje produkty do konkursu.

Worlddidac Association, ma siedzibę w szwajcarskim Bernie i jest globalnym stowarzyszeniem firm dostarczających produkty i rozwiązania dla edukacji. Obecnie jest jedyną globalną organizacją w tym sektorze skupiającą ponad 150 firm i organizacji z 36 różnych krajów.

„Jesteśmy zachwyceni tym, że ClassFlow otrzymał nagrodę Worlddidac”, powiedział Vincent Young, dyrektor marketingu w firmie Promethean. „Nagrody te są uznawane na całym świecie jako wyróżnienie dla bardzo dobrych i nowatorskich rozwiązań edukacyjnych. ClassFlow jest łatwy w użyciu i sprawia, że ​​uczenie się staje się zabawą, co znakomicie angażuje uczniów w procesy edukacyjne.”

Obecnie oprogramowanie ClassFlow jest już używane w ponad 154 krajach i 50 000 szkołach na całym świecie.

Źródło: Promethean News
Strona Worlddidac Award 2016
Przeczytaj także
Nauka programowania w programie Aktywna Tablica – Dlaczego roboty? część II
25 maja 2018
Nauka programowania w programie Aktywna Tablica – Dlaczego roboty?
30 kwietnia 2018
Aktualności
  • Nauka programowania w programie Aktywna Tablica – Dlaczego roboty? część II
    25 maja 2018
  • Nauka programowania w programie Aktywna Tablica – Dlaczego roboty?
    30 kwietnia 2018
  • Dowiedz się więcej o programie rządowym „Aktywna tablica”
    15 marca 2018
  • Program MEN Aktywna Tablica – podsumowanie I etapu
    9 stycznia 2018
  • Program „Aktywna Tablica” – REALIZACJA DOFINANSOWANIA
    25 października 2017
  • Uwaga! Nieuczciwe praktyki firm w programie Aktywna Tablica
    27 września 2017
  • Uwaga! Nieuczciwe praktyki firm w programie „Aktywna Tablica”
    27 września 2017











Strefa tematyczna
 Dream-Theme — truly premium WordPress themes